Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J10a84r34a 51R18a22n72k

3. 7. 2016 21:26

Vyborne, listky jste si zaslouzilaR^

0 0
možnosti
Foto

Budeme se těšit a jsem zvědav, co vám řekl režisér, jakjste slíébila v minulém blogu. Sliby se mají plnit nejen o vánocích.

Mimochodem, o jakou knížku šlo a proč?

Nějak zapomínáte na ty, co vase blogy čtou poprvé a bez znalosti souvislostí... případně je zapomínáte uvádět vůbec.

0 0
možnosti
KK-Z

Děkuji za zájem číst můj blog a také za upozornění, ano napíšu vše nové, co jsem se dozvěděla, ale nejprve se chci vrhnout na recenzi filmu. Šlo o knížku od milého pana Jiřího Padevěta (link na můj rozhovor s ním najdete v jednom z mých předchozích příspěvků) http://academia.cz/anthropoid-guide.html. Knížku jsem Seanovi dala jednoduše proto, že ji neměl. Tak to má jako takovou památku na natáčení v Praze.

A co se týká těch "bez znalostí souvislostí", máte namysli uvádět na začátku blogu proč jsem jela do Varů? Hezký večer přeji,K.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS